Цілеспрямована робота з професійного самовизначення учнів є важливою частиною всього навчально-виховного процесу.
31 жовтня 2017 року на базі Бородянського районного центру зайнятості відбувся семінар-практикум заступників директорів шкіл з виховної роботи та педагогів-організаторів з теми «Організація профорієнтаційної роботи в навчальних закладах району відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
У семінарі взяли участь директор – центру голова комісії з припинення Колосовський С.А., методист методичного кабінету відділу освіти Галака О.С., 10 заступників директорів шкіл з виховної роботи та 14 педагогів-організаторів з 19 загальноосвітніх навчальних закладів району та Пісківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
На семінарі були розглянуті питання щодо виконання плану заходів відділу освіти з організації профорієнтаційної роботи в районі, проведення позаурочних заходів з викладачами міжнародного університету розвитку людини «Україна», забезпечення умов для підготовки учнівської молоді до свідомого самовизначення професійного вибору.
Колосовський С.А. висвітлив питання співпраці відділу освіти з районним центром зайнятості, оголосив підсумки районного етапу обласного конкурсу «Твоє майбутнє – в твоїх руках», ознайомив з графіком проведення профорієнтаційних заходів «Урок реального життя» у навчальних закладах району.
Галака О.С. провела тренінг «Світ майбутньої професії» з елементами рухових вправ, дискусій, мотиваційних змагань та надала методичну допомогу щодо організації та проведення профорієнтаційного заходу «Місто майстрів» для учнів 1-4 класів
Учасники семінару взяли участь у роботі трьох майстер-класів з декоративно-прикладного мистецтва, які провели заступник директора з виховної роботи Загальцівського опорного закладу Лаврук О.М., заступник директора з виховної роботи Клавдіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім.. О. Рибалка Мельниченко А.Ю., педагог-організатор Мирчанського НВО Галанзовська Н.М.
Наше завдання – продовжувати формування ефективної системи профорієнтаційної роботи у кожному навчальному закладі району.
|